Tehnologija veriženja blokov

Tehnologija veriženja blokov je ena največjih inovacij, ki so se v zadnjih letih pojavile na področju interneta. Omogoča namreč varno in zanesljivo izmenjavo digitalnih sredstev (kriptovalut) in vzpostavitev pogodb med strankami. Idejo, ki se je izoblikovala v tehnologijo veriženja blokov, je leta 2008 podal posameznik ali organizacija pod psevdonimom Satoshi Nakamoto v beli knjigi z […]

Kako izdelati digitalno strategijo podjetja

Izdelava digitalne strategije je prvi korak pri prehodu organizacije iz obstoječega stanja v digitalno prihodnost. V nadaljevanju so opisane aktivnosti, ki omogočijo izgradnjo začetne digitalne strategije, ki nudi dobro osnovo za izvedbo vseh projektov digitalizacije poslovanja. 1. Intervjuji Prvi korak pri izdelavi strategije je zbiranje informacij, ki omogočajo izdelavo celovite slike trenutnega stanja organizacije z […]

Management poslovnih procesov – kako ga opredeliti ?

Obstaja številne definicije pojma Managementa poslovnih procesov (MPP) s strani različnih prodajalcev, analitikov, raziskovalcev in akademikov. Kratica MPP je bila v preteklosti in je še danes pogosto narobe interpretirana. Danes jo tako uporabljajo prodajalci programskih rešitev, ki se osredotočajo zgolj na tehnološki vidik izboljševanja poslovnih procesov, prodajalci, ki postavljajo v prvi plan modeliranje in izboljšanje […]

Digitalna strategija

Digitalna strategija se pogosto napačno uporablja kot sinonim za strategijo spletnega trženja. Pojem digitalna strategija se nanaša na strategijo celovitega upravljanja vseh digitalnih iniciativ, ki se izvajajo v neki organizaciji. To vključuje celovit proces: zbiranje potrebnih informacij, načrtovanje, identifikacija tveganj in priložnosti, vzdrževanje digitalne strategije, in izdelava pod-strategij za posamezna področja (npr. strategija spletnega trženja, […]

Digitalna preobrazba

Obstajajo številne definicije, ki opredeljujejo pojem digitalna preobrazba. Digitalno preobrazbo lahko definiramo kot integracijo digitalne tehnologije v vsa področja poslovanja, ki ima za rezultat temeljito spremembo v načinu poslovanja podjetij in zagotavljanju vrednost za njihove stranke. Druga definicija npr. opredeljuje, da gre za proces premika organizacije od starega pristopa k novim načinom dela in razmišljanja […]